- din professionelle partner på  internettet

Copyright 2010 © by Kronholm Kommunikation   ·   Stefansgade 46   ·   2200 København N   ·   Tel: +45 - 35 81 24 97   ·   E-mail: kronholm@kronholm.dk

Kronholm Kommunikation

Bestilling af webhotel

VEJLEDNING
 

Domænenavn
Du skal have et domænenavn for at kunne benytte et webhotel. Har du ikke allerede et domænenavn, kan du bestille et her.

 

E-mail adresser

Du  kan her indtaste de e-mail adresse, du gerne vil have oprettet fra starten af.

 

Password

Her indtaster du det hoved-password, som du ønsker for dit webhotel. Dette password bruges, når du skal uploade sider til di website.

 

Firmanavn

Skal kun udfyldes hvis du har en virksomhed. Du skal ikke udfyde dette felt, hvis du er en privatperson.

 

Fungerende e-mail-adresse

Du skal her indtaste en e-mail adresse, som vi kan benytte til at sende dig  en faktura samt senere information om dit webhotel.

 

De øvrige felter skal alle udfyldes med undtagelse af  

 

Adresse 2

Adresse 3

Faxnummer

Og

Evt. kommentar

 

som kun benyttes, hvis det er nødvendigt.

 

Fremgangsmåde for at bestille et webhotel:

 

  1. Formularen herunder udfyldes og afsendes derefter ved at klikke på knappen 'Afsend bestilling'. Hjælp til at udfylde de forskellige felter kan findes i boksen til højre på denne side.
     
  2. Inden for 24 timer afsendes en faktura på Kr. 995,- + moms pr. e-mail til den adresse, der i formularen er angivet som bestillerens fungerende e-mail adresse. Dette beløb dækker leje af webhotellet i 1 år. For selve oprettelsen betales der ikke ekstra.
     
  3. Når indbetalingen af det fakturerede beløb er registreret hos os, oprettes webhotellet.
     
  4. En e-mail til afsendes herefter til bestillerens fungerende e-mail adresse med information og vejledning til at benytte webhotellet